Hol is kezdjem...? Egyrészt Ákom-bákom tegnap fél éves lett. Gyönyörű, cukorfalat féléves kisfiam van. Ez csodálatos. Az annyira nem csodálatos, hogy ez a cukorfalat, tüneményes, drága kisfiú az elmúlt 3 éjszaka 1,5 óránként kelt, tehát én nem aludtam egyben 1 óránál többet. Egyébként kacag és nevetgél, kivéve, amikor megmagyarázhatatlan okból sikít. Nem jó értelemben, hanem kissé kellemetlenül. Mármint - gondolom - magának is az, ezt nem tudtam idáig megfejteni, pedig elég sokszor érzem már, mi a baj. Éjszaka viszont valahogy sosem érzem...

VALAMINT: Picur 2 napja csak bugyit hord, és nem pisil be (egyszer a boltban, de akkor is szólt előtte). Irtó büszke. Én is. Nagy odafigyeléssel követi, hogy honnan hova távozik a pisi (itthon már a WC-be), majd kommentálja, hogy "nézelődik a pisi".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnálom, ha ezek csak nekem nagy hírek. Nekem nagyok. Beszámolhatnék arról is, hogy Jack Nickolson-ékkal megyünk jövő szerdán Burmába, mert felkértek, hogy teszteljük a világ első hőlégballonokon függő luxusszállodáját, ahol az elnöki lakosztályokban nem látszik az ágyneműn a gyerekhányás. De mi ez ahhoz képest, hogy Léna bugyit hord, Ákos meg fél éves...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása