lamikriszti 2011.05.20. 15:25

Mindketten alszanak, ez nam tarthat tovább 4 percnél. Gyorsan írok, amit tudok. Ez a kép mai, a Duna után, kell-e mondanom, hogy Lencsi belement ciciig. Beleült. De alszik is most :)

 

"Olyan zavarban vagyok én ezzel a cipőfűzővel, hogy nem is tudok fűzni."

"Öcsike, nemsokára megtanulsz repülni!"

Manka, nem rossz (csak, hogy jó módszertanhoz folyamodjak), de elég gyakran rossz dolgokat csinál. Például Öcsinek fűcsomót dug a szájába. Vagy bedobja a magazinomat a vizes medencéjébe.

És Borsószem királykisasszony is. Néha nem lép be a homokozóba, mert bemegy a lábujja közé a homok. A hangyáktól meg frászt kap, ha rámásznak.

Ákom közben eszik már almát és sütőtököt buzgón, a krumplitól először kirázta a hideg, majd könnybelábadt a szeme, öklendezett, elkezdte verni az asztalt, sírva fakadt és kihányta. A sárgarépát is utálja. Bár elfelejtettem megfőzni mielőtt lereszeltem volna. És a szemetesvödrünket is kidobtam véletlenül a kukába. Egyébként jól vagyok.

 

"Óvatosan bánjál velem Öcsikém, én a nővérkéd vagyok."

Anyajegy = mamajegy vagy anyapötty

"Keringőznek az ujjaim a puncimban." (No comment.)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása