Sok hírem nincs, zsúfolt hétvége és mozgalmas hétköznapok után vagyunk...Szentendrén mozgalmas, nem bálból bálba, vagy repcsiről repcsire, maradtunk ezúttal a fabicikli-kismotor-játék babakocsi-rózsaszín bicikli kombinációnál, természetesen kungurúval és/vagy duplababakocsival kombinálva. A világot még nem váltottunk meg, a Sinlactól nem jobbak számottevően az éjszakáink, de imádnivaló cukorfalatok, Léna veszedelmes boszorkány, aki énekeli a "Kis hamist", "hogy piacra jár és nem derogál..."

Ez a kép a kádban. Mert Öcsi nagyon hevesen kalimpál, Lencsi rászól, hogy "Öcsike, ne csapkodjál", és felveszi az úszószemüveget, mert Öcsi csak fröcsköl.

Holnap viszem Ákost 5. havi kontrollra, ahol oltás is lesz (meg Rota is). Léna aggódik a testvérkéért, egyrészt feltétlen meg fogja vígasztalni, másrészt:

"Én odamegyek az orvoshoz a rolleremen és megkérdezem, hogy lehet-e nekem Öcsit megvédeni".

"Ne balhézz, Mama!"

"Öcsikém, tükörtojásom" - ismétlődve...

"Én úgy mondom, hogy Öcsöngőm."

"Ha hét barátnőm lenne, akkor mindenki megetetne engem."

"Ugrándozok víg kedvűen."

Én: "Ha nem csukod be a szemed, akkor összeveszünk." Ő: "Bizonyítsd be!"

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása