Ákos-bákom ma 4 hónapos, ezt azzal ünnepelte, hogy tegnap a gyógytornász (kontroll, kutya baja, szépséges szép imádnivaló kistigris) előtt háromszor hátról hasrafordult direkt, majd a gyógytornász mondta, hogy még két hónapja van, hogy vissza is forduljon, ezt gyorsan délre abszolválta is, viszont mindezek után 5 és negyed órát aludt. Csodálatos. Persze éjszaka ettől továbbra sem alszik 3 óránál többet egy perccel sem, sőt. És - bocsánat - már megint 4 napja no fekália, Infacol ide-vagy oda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lencsi meg továbra is elképesztő energiákkal ég, de lehet, hogy még annál is többel. Ma 11-től kint fabicikliztünk és motoroztunk, később Réta is csatlakozott hatalmas lelkesedéssel és elszántággal, Lencsikém élvezte is, majd egyszercsak égtelen bömbölésbe kezdett, hogy "nem foglalkozol velem"...de közben ő játszott a Rétával boldogan még egy másodperce. Reméltem csak a fáradtság. Majd ezek után sikerült rosszul kiemelnem a babakocsiból és talán megrántottam egy kicsit a csuklóját, aminek következtében az este nagyrészét végigzokogta 10-ből 8-szor azzal "hogy soha többet ne csináljál ilyet velem" (á, nem szakad meg a szívem...), néha színesítve egy "ne jöjjön ide a medve"-vel...(Ekkor indultam én könnyű szívvel németórára, felfrissítendő a mélyen szunnyadó nyelvtudásom...Anya közben életében először a két gyerekecskével egyedül, mert Tomi tényleg olyan ritkán, de most a barátaival vacsorázott.) Pedig még délelőtt semmi baj nem volt, pl. rögtön a sarki hatalmas köveken ücsörögtünk egy darabig a "pihenjünk" felszólításra. Majd következett a "most legyünk barátnők". "Jó", mondom én, "beszélgessünk" - ő. "A barátnők titkokat is el szoktak mondani egymásnak. Mondassz nekem egyet?" - én. "Igen. Cini-cini múzika, táncol...." és így tovább :)

 

Kíváncsi vagyok sikerült-e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása