A képnek semmi köze a lenti történethez...

A titokzatos kisfiú nem az Ákos, hanem a mosógép mögött lakó. Remélem ezek a befejező epizódok. Elsősorban előterjesztem, hogy én vagyok maga a szkepszis ezzel a témával kapcsolatban és nulla előképzettséggel rendelkezem. Az előtörténetem kb. annyi, hogy általános iskolás koromban nagyon izgalmasnak találtam az Amire nincs magyarázat c. könyvet, ám itt hamvában is holt az ezoterikus fejlődésem. Bár szellemet azért láttam kb. 8-9-10 éves koromban. De az lehet, hogy a élő nagymamám volt.

Szóval a szomszéd nő, akivel elég laza a kapcsolatunk, de végülis jó, professzionális angyal-szakértő, spiritualista, reiki-mester, látó, valójában gőzöm nincs mi, de kommunikál a szellemekkel, aurát lát és minden efféle, számomra távoli dolgok. Mindenesetre megemlítettem neki a kisfiút a mosógép mögött, mire ő felajánlotta,hogy átjön és megnézi. Én, igyekszem nyitott lenni majdnem bármire, és ez is egy élmény, vártam őt, kb. az Öcsi születése előtt 1-2 héttel. Jött is. Belép, az az első, hogy "hű, itt sűrű a levegő, legalább négyen vannak. (Felnőtt szellemnél még sűrűbb a levegő, mint gyereknél.). Hamarosan ki is derült, hogy valóban, 3 felnőtt és a kisgyerek, a felnőttek közül 2 az én dédszülőm, egy az egyik nagyszülőm. Tomiban lény lakik, bennem azt hiszem szellem, de ez nem gond. A kisfiú valóban meghalt, félrenyelt, bár nem volt más lehetősége egyebet válaszolni, mert ammenyire én láttam a szellemek csak eldöntendő kérdésekre tudnak válaszolni, ezt is egy ún. pálca segítségével, ami villának néz ki. Csukott szem, pálca mozog, kisfiú válaszolgat, de semmi újat nem mond, nő erősen koncentrál és visszakísérteti őket a gyönyörű angyalok segítségével a menyországba, szikrázó kapu, meseszép fények, a szellemek hálásak, a kisfiú boldogan kiállt a cérnahangján, hogy "hát értem jöttetek", a dédszüleim kézenfogva sétálnak el, és köszönik, szóval mindenki boldog. Ez volt a part 1.

Part 2.

Kb. egy hét múlva - csak nem bírunk magunkkal -, kérdezzük Lénát, hogy mi van a mosógép mögött. A válasz: szekrény (valóban van egy kapcsolószekrény). "Más nincs? Nincs."

Part 3.

Tegnapelőtt:

- Mi van a mosógép mögött?

- Szekrény.

- Lakik ott kisfiú?

- Már nem. Elbújt.

- A házban?

- Nem, elment.

- Hova ment?

- A mamájához.

- És találkozott a mamájával?

- Nem.

- Akkor kivel van most?

- A mancikájával. (Így hívja az egyik nagymamát a Lencsi.)

Szóval így. Az is kiderült, hogy nem köszönt el, de ez nem baj. Még annyi esetleg, hogy itt előttünk kettővel (kb. 8 éve) egy nagyszülőpár lakott. Lehet, hogy meghalt az unokájuk, aztán ők is, a mama meg él még...Hát így. Azt is mondta a Picur, hogy azelőtt bújt el a kisfiú mielőtt Ákos született. Szóval simán lehet, hogy Ákos születése oldotta fel ezt az ismeretlen, megfohatatlan "kisöcséd születik-ügyet". Kétkedés ide, vagy oda, gondoltam azért ezt a történetet megörökítem...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása