Aki remélem tényleg Öcsi, mert az megnyugtatóbb lenne...Köszönöm Anti, Nóra véleményét, ez jól jött. Nóra pszichológus, és ő rögtön emellett a variáció mellett maradt, ami teljesen logikus, de valahogy nem jutott eszembe, mert Manka olyan direkt kapcsolatban van Öcsivel, hogy ez az opció fel sem merült bennem. Ma is úgy várta (tegnap a Fillér utcában aludt, előtte Cirkuszban volt, ma meg bobozni s szüleimmel), annyit ölelgette a hasamat, majd a puncimra mutatva elkiáltotta magát, hogy "Ki a házból!", szóval valahogy nem feltételeztem egy ilyen tipusú kivetítést...Addig még nem zavart, amíg a Kisfiú csak ott lakott a mosogép mögött, aztán véletlenül szóba került ez a szomszéd nővel, aki számomra idegen világokban mozog, nekem nem sok közöm van az efféle spiritualitáshoz...szóval azonnal levonta a konzekvenciát, hogy itt lakik ez a szellem-kisfiú, aki nem árt, csak jelen van, és Léna látja, kérdezgessem felőle. Én különösebben nem akartam ennek jelentőséget tulajdonítani, sem Lencsiben erősíteni ezt a történetet, de csekély érdeklődésemre kibökte, hogy együtt játszanak a kádban, és hogy meghalt a kisfiú meg félrenyelt. Ez nekem már több információ volt a kelleténél, úgyhogy nem is forszíroztam tovább a témát. Ma viszont magától be sem állt a szája a kisfiúról, azután, hogy hazajöttek Visegrádról, és arra is fény derült, hogy a Kisfiú ki akarta lökni az etetőszékből, engem megvágott késsel a vállamon, és épített magának házikót, amit Pocak le akart bontani, de végül nem tette, mert eljött vacsorázni...Hm. Kedves. De Nórának hiszek...Remélem tényleg csak kicsit félelmetes és érthetetlen neki ez a kistesó-ügy, és ha valóságos lesz nem itt jön ki a feszültség majd. Arra gondolni sem merek, hogy akkor hol...

Egyébként továbbra is cukorfalat, beleteszem a csatot a hajába (amiből egyébként csak egyet tűr, természetesen rózsaszínt, katicásat), erre elindul a tükörhöz, és azt mondaja, "megyek, megnézem milyen gyönyörű vagyok". Remélem ezt máshol nem így csinálja. És 10 éves korára sem így fogja. De most nagyon vicces...Meg az is, hogy a jávorszarvas "jánosszarvas", a dinoszaurusz meg "dinoszarvas".

Öcsikével pedig a héten már másodszor voltunk Charlie-nál, mert csütörtökön Ch. számára kiderült, hogy lassan a 39. hét végére érek. Ennek örömére megállapította, hogy magas a vérnyomásom (170/talán 90, utóbbi egyáltalán nem biztos), úgyhogy gyorsan felírt egy vérnyomáscsökkentőt (Dopegyt, 2x1), amit szülés után is kell szedni, amíg normalizálódik. Ma már 127/72 volt, úgyhogy háziorvosom - dr. Vitéz Tamás -jóváhagyásával, ma már maradtam az egynél. Nem szeretem a gyógyszereket. Viszont folyamatosan zöld éretlen körtét, narancskarikákat héjjával és abonettet akarok enni. Nagyon akarok. Mindazonáltal Öcsi súlya a méretei alapján csütörtökön 2,5 kg volt, mára 3,1, viszont 4 nappal fiatalodott. Érdemes ilyen statisztikákat készíteni. Egyébként semmi izgalmas, hiába koncentráltam a pénteki (10-11-12) szülésre. De legalább szerdán újra nőgyógyász, ha nagyon nem tudnánk már hova tenni a majdnem kéthavi szabadságomat...(Öcsi születéséig szabadságon vagyok, október 1-től..., jobb, mint az a ropogós 23.000 körüli GYES, vagy GYÁS, whatever...). Tehát új dátumra fel. Most fókusálok a péntekre. Ekkor telihold is lesz, ez állítólag számít. Addig eszem egy kis zöld körtét, és hordom a zsebpénzt Charlie-nak. De legalább már kedves...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása