lamikriszti 2010.11.04. 22:10

Zokszó

Tavitündér Brumusszal (ő az alvópajtás). Néha kiborít. Például pont most. Igazából akkor különösen, ha látom más gyerek és Ő közte a kontrasztot. Ma volt szerencsém Biankával (is) ebédelni, hát... erőteljes volt a különbség. Bianka megeszik egy tányér ételt (akár egyedül is kanállal), amíg a Léna lenyel 4 falatot és visszaköp nyolcat, felborítja a narancslevet és kidob egy marék ételt a világba. Bianka 5 perc alatt alszik el, Ágoston nehéz eset, Ő 3 perc és 15 perc között valamikor, Léna csodálatos esetben fél órától (fél tíz előtt semmiképpen) 1,5 óráig. Napközben általában egy órát pihen, a köztes időben meg, mint a szél söpör, süvít át mindenen, mászik, dobál, borít, ma pink kihúzófilccel rajzolta össza a falat, és tüneményes, de néha megijedek, hogy hogy fogom én ezt két gyerekkel csinálni. Arról nem beszélek, hogy Öcsi 100x aktívabb a hasamban, mint Léna volt, de még ha a világ legkönnyebb gyereke is lenne, Manka akkor sem szelidülne meg. Szóval, nem sok terület jut eszembe, ahol könnyű lenne (biztos én neveltem túl szabadosan...), de legalább elbűvölő boszorkány. Ma amikor azt mondta nekem, hogy "ügyesen vezetsz", egészen meghatódtam. Előtte aggódtam neki, hogy, hogy fogok ilyen messze elvezetni...

Mindenesetre, hatalmas feltötlődés volt Szabadkígyós (isteni ételeket kaptam, Picurra alig volt gondom, ősz, levelek, csillagok, olvasás, akár alhattam is volna),

tegnap még Babcsától is kaptunk egy bónusz-estét, megnézhettem azt a darabot a Trafóban Tomival, előtte sushi, tehát idilli este, Pocak a nagymamájánál békésen alszik, minden kerek. És eltelik egy délután, én meg megint kimerültem. Ez nincs arányban...Közben 38. hét közepe, Isten tudja hány kiló, már jósló fájások is alig, viszont Öcsi hemzseg, mint a testvérkéje, csak ő még bent...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása