Manka beszél-beszél-beszél, nagyon vicces...Tegnap óta azt mondogatja, hogy "bizony-bizony", persze azt is mondja, hogy "vicces", például az aktuális kedvec könyvére, ami a papájának is természetesen szívügye volt, mi más, mint a Kisvakond autója...Ezen hatalmasakat derül, de ha Kisvakond szomorú, vagy akár az Ágoston, akkor azonnal "megsimogatom" vagy "megpuszilom" (ez egyébként minden sérülésre, sebre azonnal orvosság ez), és megy és teszi. Persze, ha bárki sír, akkor azonnal javasolja, hogy "cumi". Öcsi-babával hihetetlenül gyengéd, teljesen váratlanul előttem terem és "simogatom...Öcsi-baba...", de tegnap már ott tartottunk, hogy este Öcsi-babának is meséltünk. Persze fürdeti, Ő is cumit kap, ha sír és be-be szól neki a köldökömön. A gyengédség kompenzálásaként, a héten gyakorlatilag kiharapott belőlem egy falatot, illetve váratlanul úgy bebecsíp a cicimbe, hogy csillagokat látok. Ez fincsi lesz majd a mellgyulladásoknál.

Közben tökéletesen adekvátan használja a "bocsánat-ot", pl. ha a kávézóban előtte állnak a túristák. Fürdésnél mondtam neki, hogy most megmosom a hajam, erre megkérdezi, hogy "nézhetnélek?", szomorúan konstatálja, hogy "Apukám elment...dolgozik...visszajön...este lesz", de amikor Szabadkígyóson volt, egy este mondják neki a szüleim, hogy ma lefekvés előtt nem tudjuk felhívni a papát-mamát, mert egy táncesten vannak, erre Pocak: "Nem baj az,...visszajönnek". Teljesen képben van, hogy Apa szemét hétfőn műtötték (jól van, és remélhetőleg jobban fog látni is, lehullt a szürke hályog), amint szóbakerül, azonnal mondja, hogy "szeme-gyógyul", de tegnap délután még azt is hozzátette, hogy "értem", mármint, hogy szeme gyógyul. Mindent azonnal elismétel, úgy, mint pl. "zsíros paraszt".

Azonnal észrevette, hogy kicsréltem a pötty-fülbevalóm, és hogy nem pink most a lábamon a köröm, hanem narancssárga (pedig ezek nem olyan látványos változások), de mondta, hogy "szép", ami balzsam az én lelkemnek, meg, hogy a papa autós vénája mellett akad egy kis királylány-vér is.

És szeptember 3-án megy először bölcsődébe (majd hétfőn és pénteken 8-12-ig). Hét végén nekem meg terheléses vércukorvizsgálat. Görcsöl a vádlim (ez eddig is volt), nagyon klassz és néha eltörik a derekam. Viszont nagyon jó könyveket olvastam mostanában.

A legnagyobb bánatom, hogy Anita tegnap azt mondta, hogy Picurnak előreálló foga lesz (vajon honnan örökölte...), látszik a csontozatán és biztos fogszabálozni kell majd. Éljen. Én is úgy szerettem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása