lamikriszti 2010.02.04. 14:27

Kötődés

Egyébként meg nem baj, hogy kisajátítana néha és féltékeny. Inkább kihasználom, amíg lehet, hogy ennyire ragaszkodik hozzám, ha kamasz lesz, úgyse fog, örülhetek, ha megölelhetem, de akkor is biztos húzni fogja a száját. Pedig én annyira szeretem ölelgetni, tehát ki kell élveznem, amíg hagyja magát. Olyan finom, gyönyörű szép kis teste van, annyira huncutul mosolyog, villognak a szemei és ha megharapom az állacskáját, hangosan kacag. Borzasztóan szeretem, remélem szerethetem még nagyon-nagyon sokáig, és még odébb van, hogy nem azt akarja, hogy én hancúrozzak vele.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása