lamikriszti 2009.11.02. 18:20

Léna segít!!!

Ami az jelenti, hogy érti, amit mondok! Ellentétben velem, aki nem feltétlenül értem, hogy most éppen mit takar, az az iszonyú édes ki hablaty, amit elképesztő intnzitással ad elő. Én mindenesetre ma megdöbbentem, amikor megkértem, hogy csukja be az ajtót - mert éppen nem volt szabad kezem -, és becsukta. Odatipegett a terasz másik oldaláról és szépen becsukta az ajtót. Majd amikor kinyílt, akkor még jobban benyomta. Megkértem, hogy tegye a kiscipőjét a helyére, és büszkén odacipelte, és betette. Arra, hogy hozd ide a fekete kardigánom, odatotyogott a kanapéhoz, és felnyalábolta, majd hozta. Odavagyok. És amikor borzasztóan megdícsérem, szégyellősen somolyog...Őrület. Úgy imádom. Csak tudnám hova tűnnek nap mint, nap dolgok, például most hol lehet a Tomi egyik papucsa.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása