Mert végre tényleg kikapcsolódtunk, kettesben kávéztunk a Tomival, gumicsónakoztunk a Balaton majdnem közepére és egészen gyönyörű, csendes és mesés volt, közben Picur vígan jött-ment (mászott-kapaszkodott) a Vitéz-nagyszülőkkel, végre új terepen, elérhető kulcsok, rendes reszeletlen, fáról potyogó, mosolygó almákat majszolva,  új játékok között. Sőt, mi még átmentünk Fűzfőre is, a Robi bulijába, egész kicsi időre, nem is olyan szolidan, de ott voltunk és én teljesen elégedett voltam. Mindeközben félórás sírás után Manka elaludt a nagymamájával, nagymamája így persze nem aludt a jöttünkig, de aztán bravúros gerincfogással átemeltetett a földre a Tomi mellé, ahol alig 5-6 ébredéssel már ránk is virradt a reggel. De senki nem hallott semmit, úgy látszik már vámpír-szerűen gyors vagyok. Nyilván megint fölmerül a kérdés, hogy miért kel két napja 5-6-szor, amikor előtte kettő is elég volt, de természetesen nem tudom a választ. Minden esetre a 3. alsó fogacska (összesen az 5.) megint áttörte a kis ínyét. Elgondolkodtató az is, hogy valóban 5-6x kell szoptatni ilyenkor éjszaka, mert én sajnos ezt teszem, de bevallom továbbra is - meglepő módon - fáradt vagyok ezzel éjjnek éj vadján kísérletezni, amikor így 5-10 perc, és gyakorlatilag ébredés nélkül - a Léna ébredése nélkül... - folytathatjuk az álmainkat. Most próbálkozni fogok nem-szoptatással és nem-cumival sírást megszüntetni. Bár így nagyon könnyen megy...Meg a szoptatás ritkítását a nyári programok sem segítik (az én lelki üdvömet viszont annál inkább), mert ugye nem akarom, hogy a többiek felébredjenek, hogy sírjon a kocsiban stb. Most hétvégén meg Szegedre megyünk Szabadtérire Béjart-balettre Évivel, Kingával, míg Éviéknél vigyáz Tomi a Lénára, majd át a Sárgára Kingáék nyaralójába egy éjszakára. Legalábbis így tervezzük. Az kiderült, hogy mostanában a reggeli ébredés után Nénó 2 óráig szeret ébren lenni, aztán gyorsan tízórai - két órával az ébredés után -, persze szoptatás, és akkor alszik egy jó nagyot (ekkor lehet utazni). Jó, nyilván többé nem lesz így, mert leírtam. Különben is nekem az utóbbi napokban az altatás csak szoptatás után vagy babakocsiban megy...Tomi meg egyszerűen elvarázsolja és alszik. Próbáltam eltanulni, de nekem nem megy...

Ez egy nagyon klassz szalagos labda, Pocak imádja, én

meg nézem, amikor ezzel játszik (mert szalagos). Bár ma kicsit elbizonytalanodtam, amikor szemmel láthatóan küzdött valami lenyelésével. De

 hiába nyúlkáltam a szájában, nem találtam a szalag végét....

Ma egyébként a kertész szakmával barátkozott, a project az volt, hogy a citromfű földjét át kellett pakolni a locsolókannába (lehet szájjal is):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egyáltalán nem könnyű munka, nagyon sok nehézséggel jár.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez még csak a kezdet...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül megérte, most végre tele van a locsolókanna földdel, így már rendben lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása