Hétfőn arra gondoltunk, hogy most már minden nap tartunk keresztelőt, mert az a csoda történt, hogy Lénuska este 9-től reggel 10-ig aludt, úgy, hogy egyszer kelt föl. Vagy beleköltözött a Szentlélek, vagy ennyire fárasztó volt...

 

Azóta is volt egy fél 9-es ébredés, meg két nyolcas, úgyhogy én elképesztően friss és kipihent vagyok. Azért éjszakánként kelünk rendesen háromóránként általában. Tegnap délután óta meg próbálkoznék legalább nappal a három helyett négy óránkénti etetéssel, ez egyelőre nagyon kis lépésekben megy. (De ma körtét tízóraizott, tegnap mérsékelt lelkesedéssel karalábé szeletet majszolt, ette a banános meg körtés joghurtot, amit én csinálotam, belemarkolt a fagyiskelyhembe, csak széttört a pohár...).

Viszont kapott tegnap újra BCG-t (TBC ellen), mert nem fakadt meg eléggé az előző. Két tűszúrás után sikerült is (mert vastag a bőre...(?)), de egy hős indiánlány volt, mert éppen csak egyet sikkantott. Aztán kicsit bágyadt-nyűgös volt, ma óriás piros szúnyogcsípés látszik, de kutya baja, sőt, komoly távot kúszott. A járókától a kiságyig. Erősen motiváltam, de végre nem lázadozott meg visongott dühösen, hogy azonnal ültessem föl, hanem kígyóként siklott a Béci-féle forgó zenélő egységéért, a kiscipőért, meg persze a cumiért, és a vasaló zsinórért.

Tegnap viszont óriási felfedezést tettünk. Megmutattam neki, hogy a cumit az én számba és a Tomi szájába is be tudja dugni, pár példa után egyedül csinálta és hangosan kacagott, hogy ez milyen jó vicc. Én ebből arra következtettem, hogy van humora, hogy jószívű, mert a legféltettem kincsről van szó, plusz először megtanult valamit, amit mutattunk, Tomi meg oda volt attól, hogy hangosan nevet...Én már hallottam ezt, amikor emelgetem az égbe, iszonyú édes.

Most meg alszik a kis drága, kimerült ettől az óriási kúszástól. Szerdán már egész nap csimpaszkodott belém, mert fel akar állni, és ha sikerül diadalittasan vigyorog. Mindazonáltal az ülés a tuti, azt olyan ügyesen csinálja, hogy őrület. Nagyon ritkán dől el, még akkor is simán visszatornázza magát, ha ültében hasrafekszik valami elérése érdekében. Hiába ő ülni szeret. Jöjjön oda hozzá, ha valaki valamit akar, nem fog ezért tipródni, meg hasoncsúszni. Jó, vannak olyan esetek, de holmi játékért...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása