De lehet, hogy a dobozos tejbegríz. Bár, hogy őszinte legyek, inkább én...Kicsit elkapott bennünket a hozzátáplálás mámora, Lénuska falt bármit, főleg a krumplis almát, aztán rá egy órával még a dobozos tejbegírzt. Ami valójában vízbetápszer. Viszont banános-barackos. Úgyhogy éjfélkor egy dinoszaurusznak is elegendő hányásra ébredt - szerencsére Tomi mellette rajzolt...Majd félálomban még gyorsan hányt három ijesztően felnőtteset, és rengeteget - ennyit azért nem ettünk, ezt valahogy titokban kebelezte be, az utolsót már sápadtan a csapba, papája a homlokát fogta, mamája a kis lógó testét. Mosolygott..., mindegyik után. Úgyhogy tegnap diétáztunk, óvatosan ettünk kicsiket, és csak háromszor kétfajtát, az éjszaka is kevesebb ébredéssel telt, hányás smafu, igaz reggel 6 óta fent vagyok, mert csak 10-kor sikerült visszaaltatni...persze én simán visszafeküdtem volna tízkor is, de jönnek a Kati-Gréta-Évi-Mirkó szilvásgombócozni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Álmos...

Azt írtam, hogy valamelyik nap elvesztettük a kiscipőt séta közben, így muszáj volt visszamenni keresni, pedig a Lencsi már nagyon-nagyon megéhezett, zokogott, így kénytelen voltam séta közben, kengurúban szoptatni. Semmi nem látszott, még a Kriszti sem vette észre, Tomi meg is jegyezte, hogy ez cigányasszonyos, de nem, mert teljes diszkrécióval tettem, így inkább vicces volt. Szerintem. Soha nem tudom végigolvasni mit írtam, lehet, hogy ezt már igen.

Most megyek gyorsan virágokat ültetni, remélem nem visz el a szél, Anya meg jön este és mi elmehetünk vacsorázni, hmmmm....szombaton meg Mojszejev...de pénteken kettesben leszünk Pocakkal este (nappal Vera-Tami jön), mert Tomi megy csoporttalálkozni a Mecsekbe. Vasárnap meg Krúdy-est Szentendrén. Azt nagyon szeretnénk...csak erre vonatkozó elképzelésem semmi sincsen....A szombat esti láz után (Lencsi a Vitéz-nagyszülőkkel, vagy csak a Gyadekkel Erzsébeten), itthon lenne a helye, hogy ne boruljon föl nagyon az élete, de mégiscsak Krúdy, meg Szindbád...

Ó, azt mondja, hümmahümma….meg, hogy ahíjjj… - megyek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása