Én vagyok a kutya...Úgyhogy Béci hatására eljött a vasszigor ideje. Egy órája kemény mamája vagyok szegény kicsi Pimpinek. Sajnos már múlt hét csütörtöktől gyakorlatilag nem alszik semmit nappal, ami nem mondanám, hogy könnyebbé teszi az életemet...Ma 7 óra alvás után, hajnal ötkor Lencsike úgy érezte, hogy véget ért az éjszaka, alig tudtam egy óra alatt visszaédesgetni az ágyba...De sikerült 9-ig!!! Aztán háromszor aludt fél órát, ebből kettőt kengurúban.  Mert a Krisztivel és az Áronnal egész nap rójuk az utcákat. Egyébként nagyon jó, gyönyörű és klassz a társaság is, de nem sok mindent voltam képes egyébként tenni...Tehát egy órával ezelőtt bekeményítettem...Fél óra keserves sírás és Suttógós módszer (Sír, kedvesen lerakom, elmegyek, sír, bemegyek, kedvesen suttogtam a fülébe, sír, elmegyek, sír, bemegyek, kedvesen suttogok a fülébe, sír, elmegyek és így tovább...) segítségével hüppögve elaludt. Megtört az én szegény pici kislányom...Megszakadt a szívem, de sikerült és most alszik és ráadásul akkor alszik, ami a legnehezebb szakasz a napban (este 6-9-ig), mert ilyenkor már tényleg fáradt és nem akart aluni. De most...eltökélten megtanítom aludni. Következetes és kitartó leszek és biztos jobb lesz mindenkinek. Egyébként továbbra is a legédesebb mosolygós kisbaba, folyamatosan mindenkivel testi kapcsolatot akar, Áront egyfolytában fogdosta hétfőn, amikor náluk voltunk, elkapta a kezét és betömte a saját szájába, szintén hétfőn a zenebölcsiben a mellettünk ülő apukát csipkedte (de a zene megint nagyon tetszett neki!). És a doktornő is meg volt vele elégedve 5,3 kg, ami teljesen rendben van (elvileg az alma mellé el kéne kezdeni a krumplifőzeléket, de szerintem ez még várhat egy kicsit), csak az a csúnya ekcéma ne lenne a kis nyakán...de igyekszünk ezzel is elbánni. Sőt ma igazi pelenkázónk is lesz a fürdőszobában, mert a mosógépet bizony kinőtte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos ezen cseppet sem vagyok szép, de most nincs más új.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása