A ma öthónapos Léna reggel leteperte az alvó Tomit. Persze, mert ő már 6.15-től aktív...A cím egyébként mindent elmond, nincs is semmi más...Én kicsit kivagyok, az egész napos foglalkoztatástól, ami csütörtök óta él. Az éjszakákat még mindig többé-kevésbé végigalussza (bár ma nem sikerült), de nappal nagyon keveset...És társaságra vágyik a kis drágám...Úgyhogy megyünk mindenhova, már megint vezettem (megígérem, nem fogok minden vezetős alkalmat leírni...), voltunk Torkos Csütörtökön is, isteni volt, ezt éreztem az öt hónap alatt a legnehezebb napnak - nagyon rámfért...A tequiláról nem is beszélve...

Csütörtök óta Pocak minden nap evett almát, aznap csak azért adtam - mindenféle megfontolást nélkülöztem -, mert úgy éreztem ez egy újabb program, amikor már elfogytak a csodáim...Akkor még nem nagyon tudta mire vélni, de nem bánta, állítólag tegnap már majdnem fél almát megevett, de ezt a szüleimmel tette, nem velünk...

És azért még mindig nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szeretem....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt valamit éppen súg a Tominak. Előtte nyalogatta....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása