lamikriszti 2009.01.23. 18:03

Mignon

A mignon az jelenti, hogy szeretnivaló:

                                                                                                                                              Eredetileg ez volt a Kugler (Kugler Henrik cukrász után). Amikor terhes voltam imádtam. Főleg a rózsaszínjét, meleg tejjel a Ludwig teraszán. De imádtam a kókuszos tekercset is. Azt is meleg tejjel.

Az előzőt kb. félórája írtam, úgyhogy talán ma nem írok többet. Csak a kettő között csináltam ezeket a képeket és muszáj volt föltenni.

(Ó, tegnap 40-es nacikat vettem. kettőt. Rémséges. De kicsit nagyok...hhha...). Ez egyébként úgy történt, hogy a Tomi anyukája vigyázott az én anyukám lakásán a Lénára. Ezért mindenképpen hálát kell adnunk a Jóistennek, meg a nagyszülőknek. Ezúton is. Tényleg. Nagyon.

Most megyek akkor meleg tejet inni. Lencsi egész nap mintagyerek. Alszik 3 órát, nevet háromnegyedet, katicákat nézeget, kukucskál és megint alszik. Közben meg Gryllus Vilmos hallgatunk. Főleg az Egyet se búsulj Kempelen-t, meg a Levelibéka fenn a fán-t (Hogy a Góc, góc, csupa góc-ról ne is beszéljek.../Kóc, kóc...-valójában/)És megszámlálhatatlan (kb. 6) éjszakán ilyen az éjszakai kelés: 22.00, 3.00, 7.00. De közben kétszer aludt vagy 6-7 órát. Meg egyszer 1.20-kor kelt. De ez most mindegy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása