lamikriszti 2008.12.02. 18:25

2 hónapos...

...és még mindig úgy néz ki, mint Moncsicsi. A jó világak viszont vége, nyilván úgy érezte, hogy kipihentük magunkat és 3-4 nap után ismét háromóránként kel, bár tegnap megint aludt egyben ötöt. De a kéthónapos születésnapján kapott két oltást is, egyik comb-másik comb, úgyhogy mindketten sírtunk egy kicsit, Tomi kemény volt, ő fogta le szegény Lencsit, aki ártatlanul, boldogan nevetgélt előtte a doktornőre...De elérte december 1-re a 4 kilót. És már nem renyhe a nyakmozgása,  azért csütörtökön megyünk, pedig már gyakorlatilag fekvőtámaszokat csinál. Tehát a kezén támaszkodik. És rendesen gügyög, legalábbis iszonyú édes hangokat ad ha jó kedve van, például a pink Xénia-féle pillangó alatt, meg a Mirkó színes kativabogarai alatt.

És egyébként is nevetgél, még most is, amikor biztos fáj a combocskája. Este hőemelkedése is volt, és bár már irtó régen (a kis kéthónapos életében irtó régen) aludt velünk, az oltás után lehetetlen volt lerakni az ágyacskájába, mert amint hozzáért a lábujja a lepedőhöz, azonnal szívszaggató bömbölésben tört ki. Úgyhogy 1,5 óra múlva megadtam magam - és életében harmadszor bevittem a nagyágyba. Én persze ettől rémesen éberen aludtam, úgyhogy a hajnali szoptatásnál átpasszoltam a Tomi oldalára, így innentől én jól, Léna remekül, Tomi alig aludt. Ráadásul szegény kis Picur nemhogy egyedül nem tudta lehunyni a szemét, de csak ölelve...drága Kicsikénk, biztos rosszul érezte magát...és ez ma is tart...(két napot jósolt a doktornő). De azért most csöndben leteperte az álom a saját ágyában, ma másodszor...Így végre van - remélem - pár órám, mert azért ez a napi 3, jó esetben 6 óra alvás (mármint Ő alszik, nem én) nagyon kell nekem is, így rendben van a lakás, rendben vagyok én is, netán még főzök is valamit, de tegnap például átpakoltam az egész könyvespolcot...tengernyi szabadidő...hmmmm...

Ó, és pénteken kardiológus, mert hallott valami zörejt a doktornő, hétfőn meg koponya és hasi uh., ide mindenkit beutal. De legalább a hét végén két nap szabadságon van a Tomi, és az olyan jó ha itthon van. Netán még úszni is elmehetnék, a múltkor isteni volt Leányfalun. Egyedül voltam, a tömeg 3 ember volt...Vagy ezt már írtam? Közben Lami-zsúron is voltunk Lénával (nagy sikere volt), és leesett az első hó,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és moziban is voltunk (Léna a Fillér utcában Anyáékkal), meg én vásárolni karácsonyra, meg találkoztam a Laurával, Évivel, Katival, Dórival, Vincével és Barnival a Mammutban, Xéniánál is voltunk a Lénával ketten (Tomi hozott meg vitt), aki elment Indiába és Apa is itt volt...

Minden apróságnak irtóra örülök, amiről ideiglenesen le kellett mondanom, a tatárbeefstek-nek, hogy újra fürödhetek éééés persze, hogy szeretkezhetek. És tényleg olyan, mintha ismét szűz lennék. Mindenesetre Charlie a Tominak erősen kedvezett. Remélem azért egy kicsit enyhül majd a helyzet...(Fogalmam nincs kik olvassák ezt, én maximum 5 emberről tudok, és nem is nyilvános, úgyhogy remélem nem kürtölök titkokat szerte a világba...).

Most gyorsan kihasználom, hogy alszik a Lencsi (eztmostanában úgy teszi, hogy fölküzdi magát az ágy keskenyebb falához, vagy úgy felkúszik, hogy majdnem 90 fokban bicsaklik hátra a nyaka...) - és eszem, mert ez nagyon nem szokott sikerülni, csak este a Tomival. Addig - miután lusta vagyok, és ilyen rugalmas élet mellett csak azok a programpontok teljesülnek, amiket nagyon akarok - gyakorlatilag egy túró rudin tengődöm egész nap. A tejet nagyon féltem, de ez egyszerűen nem megy máshogy. Ettől persze nem fogyok le, és szürreális, hogy én még mindig úgy gondolok magamra, amilyen egy éve voltam, vagy fél éve, és kicsit sokkoló a tükörbe nézni. De nem tudom hány kiló vagyok. Mindenesetre elmennék úszni...

Ó, és megszületett a szomszéd Panka, a körülöttünk lévő kb. 10 házban, 3 hónapon beül az 5. baba...(Luca - július, Botond - augusztus vége, István Lél - Léna előtt pont egy héttel, Léna, és Léna után két héttel Anna Emese).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása