Azért az már nem mondanám, hogy meg sem érzem...most már egyre nehezebb lesz...? Értem én, hogy a természet rendje az, hogy kezdjem várni már, hogy kijöjjön, de még 1,5 hónap, és ez ebben a pillanatban kicsit ijesztőnek tűnik...

2 napja nyomja, rúgdossan a gyomrom, fáj, alig tudok enni, pedig micsoda mámor az, hogy szeretnék...nem beszélve arról, hogy tegnap volt szerencsém megtapasztalni a refluxot, hát felejthetetlen élmény volt...semmi savasat nem éreztem csak nagyon fájt a szegycsontom mögött, sőt kisugárzott a hátamra, de legalább ebből volt egy estét és egy reggelt betöltő több felvonásos roham...klassz volt. De legalább úsztam jót, akkor pont semmi és a Színes fátyol c. Maugham alapján készült filmet sem zavarta - ezért hálás vagyok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2008.08.27. 14:38:17

Na és mi van az előző bejegyzéssel? Hol? Hol?
süti beállítások módosítása