Elsősorban le kell írnom, hogy annyira várom már a kislányt, nem azért, és nem azóta, hogy tegnap láttam, hanem egyáltalán - nagyon...Hogy megfoghassam és megölelgethessem...

És féltem attól, hogy nem lesz aranyos és nem lesz szép - ami persze nem baj, mert tényleg csak egészséges legyen, a többiből majdcsak kihozunk valamit, de most olyan szépnek és annyira, de annyira édesnek látom, hogy nem tudok betelni vele...Nem is szabad már többet nézni, mert már megzavarodok és gyanítom, hogy én már egész mást látok, mint egy kívülálló, de annyria édes. Kis cukorfalat. Nyilván elfogult vagyok, de tulajdonképpen ki legyen elfogult, ha nem én...És az sem baj, ha nem lesz ilyen cuki, ha megszületik, mert akkor is nagyon fogom szeretni...

Egyébként korának megfelelő, szép kerek a feje, tele volt a kis hasa és ez a doki október 7-et jósol. Ásított is sokat - egész déltán rugkapált, nem csoda, ha álmos volt...Most is rugdos :) Nagyon szeretem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2008.06.27. 16:01:33

Nagyon cukor feje van! Tényleg!
süti beállítások módosítása