Egyrészt pénteken voltam 5,5 hónapos, és egyszercsak látszik a hasam, én meg nem győzök ocsúdni és barátkozni ezzel a pocakkal. Azt hittem nagyon fog tetszeni, de még nem tetszik, semmi nem áll jól, se nem kicsi, se nem nagy, olyan igenis meg nemis, de talán inkább igen, mert már kétszer átadták a helyet a villamoson. De ruhától függ. A szűk mindenesetre idegesít, mert nem látok mást csak egy kis pocakot. Vagyis inkább hasat. A pocak az kemény. Igaz már ez is kezd kemény lenni, és egyre gyakrabban érzem a kis testét didudorodni - az nagyon jó. Rugdos is, különösen fél 12-kor este és reggel 9 körül. De a legjobb amikor dudorodik, akkor olyan igazi, érezhető...És már nem Léna, mert bénának csúfolhatják, ebben a pillanatban Anna Zorka vagy Anna Zselyke. Mindenesetre Pimpi.

Pimpivel hétfőn rettentes riadalamakon estün át, amikor a papája övsömörét diagnosztzálta Ursula, a rettenetes bőrgyógyász. Az övsömör (herpes zoster) a bárányhimlő alfaja, azoknál, akik voltak már bárányhimlősök. (Rengeteget tudnék erről írni, elképesztő ismereteim vannak a témában). Kétnapos para, apatikus Charlis Brown (egyre kiábrándítóbb, még holnapután kap egy esélyt), vérvétel és egy bájos virológus után tudjuk, hogy én átestem a bárányhimlőn, úgyhogy csak az övsömörtől kell tartani, de Pimpire ez elvileg nem veszélyes. A lappangási idő azonban 7-28 nap, ami tekintve, hogy szerdán két hétre Törökországba megyünk (ó, igen, megyünk!!!!) még ad némi izgalomra okot, ha esetleg nem lenne elég. Persze Anyukám a herpes zoster-ről mit sem tud...arról sem, hogy szerdán, a kassai turné első napján egész nap azt hittem, hogy vakbélgyulladásom van, mert iszonyatosan szúrt sok-sok órán át valami a jobb alhasamban. Még másnap sem volt tökéletes (ma már igen) - arra feltételen jó volt ez a kis kaland, hogy jól megszeppenjek, ugyanis eddig a legapróbb rosszat sem éreztem, most megdőlt minden strammságomba, stabilitásomba vetett hitem. Az hagyján, hogy hason alvásról már szó sincs és néha úgy kelek föl, mint egy hatalmas hal...semmiképp sem nevezném nőiesnek vagy erotikusnak. Nem baj, Törökország így még több izgalmat tarogat...Isztanbul, Kappadókia (ott kocsival a tündérsziklák, a föld alatti 8 emeletes város, sziklasírok, barlanglakások), Mediterrán-tenger (halászfalvak, nem túristás helyek), Pamukkale, Samos szigete, Égei-tenger és Izmirből haza. Kíváncsi vagyok ebből mennyi valósul meg...hol dőlök ki és mitől...

Várom Tomit a hőlégballonozásból...Ó, varrtam rongybabát Pimpinek. Nem övsömörös, virágmintás a teste.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása