lamikriszti 2008.05.08. 22:26

KISLÁNY Pimpi

Szegény Pimpi már olyan jól érezhetően mozgott, ficergett nagyokat, de ma úgy megszeppent - biztos a délutáni genetikai ultrahangtól -, hogy meg se mozdult egész nap...Olyannyira nem, hogy a doki nem is látta, elküldött sétálni, de hiába, aztán elküldött édességet enni, és végül a Túró Pötty megtette a magáét, 1,5 óra téblábolás után végre megmutatta Pimpi, hogy nincsen a lába között semmi...jó nagyokat nyújtózkodott és rúgkapált, és igazi kisgyerek-teste van, hosszú combocskái, két szép talpacska, és holnap lesz 19 hetes!!! Charlie Brown számításai szerint így október 3., a ciklusom szerint október 8., ha tartja ezt az ütemet, akkor állítólag 2,6 kg lesz, de én ezt nem hiszem. Pedig szedek minden második nap egy fél Elevitet is (a két Mg mellett, de az csak nekem kell, nem a babának). Viszont én még mindig maximum úgy nézek ki, mint aki jól lakott, de mindenesetre vettem egy szép virágos kismama szoknyát a 2in1 outletben. Nagy, de szép.

(A kórházi vácsorgás közben - épp Charlie császározott -gondolom- egy nőt - az ütött szöget a fejünkbe, hogy mi az, amit a műtőből vödörben hoz ki a műtős letakarva és a nyilvános wc-be önt...ez engem aggaszt...)

Név persze még nincs, a lenti variációk közül mindegyik kiesik valamiért, de ma ezeket írtam össze a nagy hévben: Hanna (a Tomi hallani sem akar róla), Anna (túl gyakori), Léna, Zorka, Zselyke, Rozi, Nóra, Emma, Juli, Lili, Cili, Nina, Mia és Zinajda. De igazából egyik sem. Lehetne Persika is vagy Bazsilika. Akár. De biztos nem örülne. Anyukám viszont el van ragadtatva, Apukám első kérdése meg az volt, hogy hogy fogja így vinni vadászni...de Ő is örül.

Szegény szeppent kis gyerekemmel elmegyünk most olvasni, közben pedig rettenetesen töröm a fejem, hogy hova lehetne egy jó nagyon utazni még gyorsan. Nekem még mindig kutya-bajom, de Anyukám az örületbe rémítget, hogy milyen felelőtlen vagyok és mit teszek, pedig még nem is tettem semmit. Persze, hogy nem akarok ártani a kis Pimpinek, de utazniutazniutazni....kisPimpivelésadrágaPapájával...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2008.05.09. 12:02:55

Mivel elfelejtetted megemlíteni csodálatos álmomat, kénytelen vagyok én megtenni, nehogy a feledés homályába vesszen! ÉN ugyanis 2 nappal ezelőtt megálmodtam, hogy Pimpike kislány lesz, akit szépen kifestve mutattál be az embereknek, mindenki legnagyobb szörnyülködése közepette. Csak én tudtam, hogy ez VICC :)
süti beállítások módosítása