lamikriszti 2008.04.24. 10:11

Első

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sose gondoltam, hogy bologt írok, tulajdonképpen most sem, csak itt könnyebb írni a munkahelyemen délután egy kicsit, pedig szép vastag, folyós tollal papírra mennyivel jobb...Csak úgy olyan ritkán sikerül, hátha így gyakrabban. Persze közben folyton meggyűlik a bajom a számítógél: nem tudom mi az, hogy pingelni (a Tomi biztos tudná...), meg igazából én ezt nem a világnak szánom, csak magamnak. És nem tudok linkeket meg fotókat betenni, még a digitális gépről sem megy át a kép, ha én akarom. Nekem ez komplikáltabb, mint az elrontott papírképekből isteni kis montázsokat készíteni a fényképalbumra, amit bármikor elővehetek és lapozgathatok...Mióta digitális gép van, azóta nincs albumom, amit lapozgathatnék, mert olyan körülményes...pedig én úgy szeretek lapozgatni. Például repülőjegyet is.

De ez a mese most Nevesincs Pimpről szól, aki 4 hónapos a hasamban, és már nagyon aggódtam, hogy én miért nem érzek semmit és miért nincs kemény kis kerek pocakom, úgyhogy a ma reggeli AFP-n szépen megkéretm Charlie Brown-t, hogy nézzük meg, hogy mit csinál...Egy fél percet kaptam, gyorsan kiintegetett és most kicsit nyugodt vagyok, mert mozog mégis, csak én nem érzem...persze az AFP miatt még mindig izgulhatok, de ez mostmár biztos így lesz örökre. Mindenesetre ma a nagyon szép kis gömbölyű vállacskáit láttam.

Nevesincs Pimpi papája most hívott, úgyhogy repülök, mert nagyon jó vele találkozni mindig. Legközelebb elmesélem, hogy hogy kezdődött, meg, hogy hogyan lettem tengeribeteg, de láttam delfint. Sajnos nyilván fogalmam nem lesz, hogy kell ide belépni, ezért nem tudjuk pontosan, hogy mi történik legközelebb, vagy történik-e egyáltalán, viszont a mangalicás pomposban egészen biztosan lehet bízni a Deák téren. Málnaszörppel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása